.

 

 

..

Str. Iovita, Nr. 23-27,

Sector 5 ,  Bucuresti

office@syscont.ro

021 411 31 93  

 

ADRESE UTILE

ANAF

Ministerul Finanţelor Publice

Registrul comerţului

Programe utile


 

VALORI SYSCONT AUDIT

Calitate

Adaptabilitate

Transparenta

Promptitude

Responsabilitate

Versatilitate tehnologică

 

 


Număr afişări conţinut : 66254
Home Servicii Salarizare -HR
Salarizare & HR PDF Imprimare Email

....

........Syscont Audit oferă servicii complete specifice departamentului de resurse umane, fiind la curent cu noutăţile legislative de natură salarială şi  preluând în totalitate responsabilitatea administrării personalului precum şi a întocmirii si depunerii  declaraţiilor.

..........Sectorul HR este unul compex, care presupune îndeplinirea numeroaselor atribuţii legate de selecţia personalului în funcţie de cerinţele specifice ale fiecărei companii, întocmirea documentelor legale pentru angajaţi, acestea fiind doar o parte din lista de servicii pe care le poţi obţine foarte uşor prin externalizarea serviciilor privind resursele umane.

 

 

SERVICII DE SALARIZARE

  • Preluarea datelor şi a informaţiilor din partea clientului
  • Calculul salariilor: întocmirea ştatelor de plată şi a fluturaşilor de salariu pe baza pontajelor/foilor colective de lucru;
  • Întocmirea şi depunerea declaraţiei privind obligaţiile de plată a contributiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa nominala a persoanelor asigurate;
  • Întocmirea declaraţiei informative privind impozitul retinut la sursă -Declaratia 205;
  • Generarea notelor contabile privind salariile;
  • Întocmirea rapoartelor privind obligaţiile angajatorului către bugetul statului;
  • Consultanţă fiscală cu privire la impozite şi contribuţii conform legislaţiei în vigoare.
.....

ADMINISTRARE PERSONAL

  • Întocmirea contractelor individuale de muncă şi înregistrarea acestora in Revisal;
  • Întocmirea actelor adiţionale referitoare la toate modificările contractelor individuale;
  • Întocmirea şi gestionarea dosarelor de personal;
  • Gestionarea Registrului General de Evidenţă Salariaţilor în format electronic;
  • Intocmirea fişelor de post si a Regulamentului Intern - la solicitarea clientului;
  • Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului;
  • Eliberare adeverinte pentru salariaţi;
  • Intocmirea notelor de lichidare;
  • Consultanţă cu privire la legislaţia muncii;
  • Reprezentarea clientului în relaţiile cu ITM, Casa de Sanatate, AJOFM, etc.

 


Înapoi la servicii

 

Contactează-ne pe mail la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la numărul de telefon 021 411 31 93.

 


Motorizat de Joomla!. Designed by: free joomla web hosting low-cost hosting Valid XHTML and CSS.